söndag, vad betyder det? tråk!

Tråkigt som bara den ute i Bokenäs, jag vill bo i stan! tänk, bo i en egen lägenhet med sin pojkvän eller en vän. skulle inte vart helt fel.
sitter här hemma och lyssnar på musik och smsar med pojken som precis haft fotbollsmatch. 8-0 till dem, who is the man?! kanske ronaldo? som egentligen är min pojkvän? tror nog det!
tror nog att joshua har fin röst också

kan inte sluta lyssna på den

imorgon är det skola igen, inte så roligt att gå till skolan när man inte ens går en linje man vill gå, men hellre det än att gå om en klass.
nu ska jag kila in i duschen och sen kika film..
puss

Kommentarer
Postat av: Elin

vi skaffar ett jobb åt mig, så kan ja flytta o du kan komma o bo hos mig lite då å då.

2009-08-26 @ 15:21:48
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0