häloo

här sitter jag, hos min kära syster Erika.
såg precis I taket lyser stjärnorna, den är ju så bra!
Och idag har jag varit på torp med arben, skulle köpa julklappar till hela familjen men slutade med att jag bara köpte till arben, när han var med. kanske inte så kul men spela roll, han skulle ju se det förr eller senare ändå :) iaf så fick han en klocka och ett par skor. inte så bra kanske men visste inte annat jag kunde köpa :( huvudsaken är att han blev glad, och det blev han allt tror jag :)

Annars har helgen varit bra, i fredags bowlade jag med Malin, Suart och arben och jag var förvånadsfullt dåligast.
i lördags kollade vi kulturcupen, rätt tråkigt.. men arben stod målvakt, han var kass iaf
sen efter det åkte vi hem till malin och suart och bara tog det lugnt..

Imorgon ska vi till torp igen, tror jag. måste köpa julklappar, har inte köpt till en enda kotte än. paniiik!
Och på tal om jul.. Elias och Erika ska inte fira med oss, fiiikatten vad tråkigt!
så denna jul blir det till att åka till göteborg och vara med elena och hennes familia, med pappa och elin... en jul utan Elias och erika.. och mamma... hur ska det funka? fruktansvärt rent ut sagt!
menmenmen..
nu när jag ändå är hos Erika tänkte jag lägga över lite mer bilder från Madeira som jag tog, som blev kvar här på telefonen jag hade..
Elias är med på varenda bild nästan, i know.. men han sa hela tiden "Elvira är jag snygg nu? ta kort, ta kort!"
han var nästan den enda som var frivillig så.
och sen var det ju ett måste att ta bild på mig med den signerade ronaldo tröjan ;);)
och nej, det är inte fejk..haha... jag är stolt :D



Elias


kusinens hus


Elias


Elias


Élias och David, när vi är ute med båten för att se valar och delfiner och sååånt.


Elias


vääärldens största vithaj.. typ. (Elias hoppade i)


Elena som tror att vi ska se delfiner


David och Elias


Papi


Max, Benedita och David


Kusinens hund


Luis och Elias


Elias


David med sina ödlor


Grym fotograf


uppe i bergen vid 2000 meters höjd.. uppe vid molnen, (huur kallt som helst.)


David


Grym Fotograf


Benedita och Max


Sötaste Benedita


Tea


Fräckast...´

jajaaa, nu ska jag svara på alla arbens sms han skickat av orolighet..
men jag har ju annat liv också.. som att blogga...?
sen ska jag sova, nattii
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Elin

säg inte så om jul :/ ja tycker o e säker på att de blir en skitmysig julafton iaf! visst e de tråkigt att vi alla inte e samlade, men så e de :) de blir jätte bra ändå :D

2009-12-21 @ 11:00:00
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0