jahappp

Hej,
just nu sitter jag hemma hos suart och malin och kollar harry potter, vilket är kasst.
har varit lite på torp idag, fick med mig lite saker därifrån så är rätt nöjd :)
annars är allt sådär med mig, lite sne bara.
frågan är varför folk vill förstöra precis allt för en.. eller om det är som det sägs
jag ska iaf sluta med att ta saker för givet så blir det säkert mkt bättre.
men nu blir det som det blir helt enkelt.. ibland får man ta smällen.

nu ska jag vara lite mer social till dem två andra :)
pusss


miss you, my love<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt kavajen? =)

2009-12-29 @ 17:02:27
Postat av: Anonym

ingen har kavaj på sig, men om du menar tröjan till vänster så är det Irmas, och den har hon köpt på Bikbok! :)

2009-12-29 @ 18:56:51
Postat av: Erika

Vad hittade du på torp då? =)

2009-12-30 @ 12:21:40
Postat av: Elvira

Jag hittade

Byxor, Tröja, Örhängen, Dyr/kass brun utan sol :(

och mat :)

2009-12-30 @ 13:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0