**

Hej

Äntligen kom jag hem från en lång bortahelg.
skrev ju lite igår så behöver inte skriva så mycket nu.
Idag var jag iaf på torp med Arben, igen.. skulle köpa resten av julklapparna, men inte hade jag fått studiebidraget inte. hur kommer det sig? blev lite sne där. undra när jag får dem då.. jaja.
sen när vi kom till stan så höll arben på att barnsla sig med snön, slutade med att jag nästan grina.. det är ju så sjukt kallt!


inatt åker Erika till ljusdal och är där ett bra tag, usch..
Och Elias är redan i fjällen med familjen Ryberg. tråååkigt allt ska vara nu för tiden..
längtar lite till nyår också.. hoppas att det kommer bli lyckat, och undra vad som händer med. men får se :)

Annars är väl allt som det brukar vara, nästan.. eller är det ens något som är som det ska vara? när jag tänker efter så tvekar jag ganska mycket. och när jag känner att det finns saker som är på väg till helt fel håll så får man bara ångest och panik.. börjar nästan hata mig själv snart.. börjar jag bli helt psyko eller vad händer..hehehe.
Och så saknar jag mamma huuur mycket som helst, vet inte varför men tänkte på det förut.. tänkte på dem gamla dagarna när man var liten, behövde inte bekymra sig för något, bara mamma som tog hand om en.

"Detta är min dotter, visst är hon fin?
Det är tack vare henne jag står på marken med mina fötter!"

Kommentarer
Postat av: emina

finns här, volim te <3

2009-12-22 @ 15:35:06
URL: http://eminaamujezinovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0