åhåå

Är så sur, vet inte riktigt varför.. eller jo jag vet varför men inte om det är något för att vara sur för.. aa ni fattar, saksam.
Sitter i skolan med Amanda, Frida och Isabelle. (tror jag hon heter) :)
Har lektion men vi fick bara en uppgift och det klarar vi utan några problemas, så vi tar det lugnt.
Snart åker vi! helt underbart att komma bort ett tag tror jag :)

Dessutom har jag fått praktikplats som är i hela fem veckor, som tur är det en bra plats jag fått.
vet inte hur jag fick den och varför jag fick den, men dem som jag ska jobba med kände tydligen min mamma..
så det ska bli intressant :)

sen ska jag jobba, orkar inte.. vill bara hem och sova.
Funderar på om jag ska fortsätta jobba nästa år eller inte.. men får se :)

Nu ska jag plugga lite mer,
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0