Max 4 år

hej
jag är så extremt dålig på att uppdatera, men det är så mkt annat man har för sig nu för tiden..
I fredags var jag med Malin, Arben, Suart och Aki på bohus-kannan. var väl inte så värst kul men tar vara på den sista tiden med arben och dem innan jag åker till portugal, för då kommer jag inte ens kunna ha kontakt med någon utav dem. trist.
Sen åkte jag hem till malin och suart och sov där.
sen dagen efter gick jag ner till Elias och var lite med honom innan vi skulle åka till göteborg för att max fyllde hela fyra år. Jag, Elin och tillochmed hans pappa Daniel trodde han fyllde fem, där var vi allt ute och cyklade va.
iaf. Jag, Erika, Elin, Elias och pappa åkte till älvängen för att fira honom. hade dock ingen present tyvärr.
Men han var så lycklig ändå.




Sen var det match, Portugal-Bosnien.. jag och Emina satte pengar på matchen (såklart)
och (såklart) vann portugal, kunde väl vem som helst gissat.
så aa.. pengar till mig då! heheheh




Nu ska jag städa heeela huset, för imorgon klockan fyra på natten åker vi till göteborg för att sedan ta flyget till Madeira! gottiii
och under tiden vi är borta ska det renoveras lite i huset, så hoppas det är snyggt när vi kommer hem :)

medans jag och elin kollar datorn går jag in på pojvännens gamla raggs sida på nätet, där jag ser en bild.
jag- usch vad ful hon är.
Elin- oj.. ja. hon ser ut som ett troll som bara vill vara med i melodifestivalen!
och aa, hon var seriös med..
menmen, åter till städningen.
Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

VI SKAA INTE TILL PORTUGAL!!!! Tröööga unga ;) <3

2009-11-15 @ 15:17:43
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Elvira

Men madeira tillhör PORTUGAL!!!! för mig är det som uddevalla och sverige

2009-11-15 @ 17:13:01
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0