yesss

min dag, jaa... förjävligaste på länge vill jag lova..
Tog en fika med Emina på morgonen innan vi skulle till badhuset med klassen, inget fel på det..
underbar klass ändå, inget fel på det..
Sen åkte lyckan ner i diket heeelt och hållet så att säga, helt jävla fel....
men ska göra allt för att fixa det bäst för mig själv :)
alla dessa killar... haha tycker synd om dem ibland..
men jag ska klara av detta på riktigt denna gången.

usch vad sur jag är!
iaf..
sen efter skolan var jag med Carolina, Elin, Emina, Vicktoria, Lina, och Evelina (tror jag hon heter)
och gick runt lite..
sen träffade jag med pappa och hans kompis Zinab och pratade lite med dem, haha bra att dem finns där för en..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0