helgen*

Kom precis hem från stan, sitter här och äter tortillias med Elin.. gottgott..
Festade i fredags, det var så länge sen och nu kommer perioden man bara vill festa varenda helg..

Jag åkte hem till Emina i Färgelanda efter skolan, gjorde oss iordning lite och åkte in till Uddevalla.
Skulle egentligen åka upp till östrabo och festa med Vickoria, Elin och Lina och några mer,
men slutade med att vi åkte upp till Dalaberg hos Suart och festade med massa där, bland annat Arben som jag kom lite närmare.. haha, har saknat honom faktiskt..
men vi är inte riktigt tillsammans, tror jag.. eller jo det kanske vi är.. men vill ta det lite lugnt nu och inte hoppas för mycket.. får se hur det blir helt enkelt :)

Annars var festen helt okej, lite bråk och så men det löste sig väl.
åkte därifrån rätt tidigt med Emina och lil c, gick till pingvin och åt.
Sen gick jag & Emina hem till lägenheten och försökte sova, hon lät mig inte sova förens fem typ men.

Sen vaknade vi upp vid nio kanske, jag träffade arben sen gick jag och han hem till suart och kollade
Sverige-Danmark med Malin, Suart, Aki, Eldin och Mergim.
Sverige är kassa!

Sen tog jag och Arben bussen neråt, jag gick hem till Elias och Caroliné, tog av mig sminket redo för att sova,
klart att Elias och hans vänner kommer helt plötsligt, fulla och klara för festande innan krogen..
jobbiga som bara den.. illa
Sen vaknade jag upp imorse, arben kom dit och vi tog det lugnt.. sen åkte jag hem.

Nog pratat om helgen, tyvärr tog vi inga bilder.
Förhoppningsvis ska det bli lika kul nästa helg med..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0