Just waste of time

ååh, är helt död.. har massa saker att göra men orkar inte göra något alls just nu.
Alla frågar "har du gjort slut med killen?" oj, det går snabbt..
men ja, det har jag faktiskt.. på riktigt denna gången. väldans trist men så får det bli nu.
bäst för oss både. Så nu vet ni det :)


Skulle inte sitta fel att åka till portugal precis, precis nu..
Bara komma bort ett tag, gärna flytta också.. eller nae, nu överdrev jag väl lite men.

Faster och lite kusiner



att få sms från någon man inte ens känner:
"du är bäst. haha. jag har trott att du är kaxig innan typ :$ men du är ju motsatsen. Att man kan ha så fel"
haha sööt! men det är ju det jag försöker säga till er, jag är gudomlig när man lär känna mig! ;)


Ska nog ta mig en dusch nu och sen sova
Pusss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0