Onsdag

Kom nyss hem från skolan, sitter här och tar det lugnt och äter banan, mums..
Har väl inte hänt något speciellt idag.. det har bara varit en seg dag.
Träffade min bror som tjatade att jag skulle med honom hem, älskar honom ibland.. han har absolut förvandlats till en riktig man nu!
sen träffade jag Vickoria & Lina och åkte bussen tillsammans med dem.
Snart kommer pappa hem, och vart är elin? komsi komsi..
Imorgon ska jag jobba, orkar inte. blir hemma så sent, menmen :)

kusin räknar ner dagarna för vår resa dit,(på svenska) vet inte hur hon lyckas men inte alls långt kvar.. gott

Kommentarer
Postat av: Elin

Duuummmaaaa! NU e ja hemma, men du e INTE hemma! Blir alltid så här :(

o sen när du kommer hem, då ÅKER ja igen!!

Komemr iofs hem på lördag. vet inte hur länge ja e hemma dock.

jag liksom saknar dig..

2009-10-08 @ 19:22:56
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0