Trött!

åhhååå vad trött jag är, helt slut, vet inte varför.
har världens huvudvärk med, har haft det jätte länge..
Det blev inte mycket skola idag inte. Var på teater med klassen, eller aa. om man kan kalla det teater, en kille som satt på golvet och pratade, fattade nog inte ett enda ord han sa. menmen
Sen gick jag och Emina och solade, både somnade. det var allt härligt.
Sen träffade jag pappa och åkte hem med honom.. tjatade på honom att jag behöver kläder och vill åka till thn men det gick han inte med på.. sen när vi väl kom hem sa han att vi kunde åka, men vi kommer inte hinna så det får bli någon annan dag hoppas jag.
Imorgon ska jag och pappa upp tidigt för att jobba ute på vägen med grannarna, känner mig som en man. stark som en är jag med.
och det är lov nu, usch vad gott! och snart åker vi till portugal :D om 25 dagar.
(om jag får ledigt från skolan) he he heeee.
jajaaa, jag är så ointressant.. ska gå till elin och tjata lite på att hon ska diska nu..
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0