Tisdag

kom nyss hem. Sitter här med tom mage, havregryn får det bli när som helst......
Solat med Emina, idag igen. & oj vad ont jag har, vet inte vad jag håller på med. bränner sönder hela ansiktet, haha :(
så får se om det blir skola imorn bara för det, förhoppningsvis blire de!

Orienteringen idag funkade ju jätte bra med henne, tjockis är hon.. orkar ingenting

söt....








Haaatar hösten!!
det är så tråkigt och dött, man blir på dåligt humör, eller jag iaf...
Kallt är det med, får snart börja med vinterjacka och vantar alltså.. fast det älskar jag :)
sen kommer många minnen upp beroende på årstider och väder, tycker jag.. lite fräckt så kanske, fast ne det är inte fräckt men det kunde vart om det hade varit det..
jag vet inte vad jag pratar om..




systers bild

Kommentarer
Postat av: Erika

Ah, du menar den bilden.. :)

Ja, den får du ta ;)

2009-09-22 @ 18:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0