Jag är tråkig

Nu sitter jag här, som vanligt.. men Elin som snart ska till David, som vanligt :(
Var precis ute och gick ner till vattnet och pratade lite med henne... trist att hon aaalltid lämnar mig här ensam med pappa....
menmen..
Lediga imorgon, gott!  ska jobba och troligtvis sova hos syster i stan och umgås lite med henne:) länge sen nu.. saknar henne faktiskt lite. "lite"


Var på torp med Emina och Arben idag, super duper roligt nästan.. fast dem kommer inte så bra överens för tillfället men det löser sig väl snart..

och jag såg en fin klocka jag vill ha, kostade 300.. vilket jag precis har på banken, som jag ska klara mig på resten av månaden..
så jag ringde pappa, hoppades på att han skulle säga "köp den!! vi löser resten sen"
men nae, han sa
"jag har klockor hemma till dig du kan få"
"-ha? vill inte ha din kill klocka?!"
"-nej, jag menade inte den.. jag har gucci klockor för tjejer hemma du inte har sett än"
jag tänkte lite tyst för mig själv.... *hmm* vaa?
"-aja, jag ser när vi kommer hem"

när jag kom hem visade han mig... okej, dem såg okej ut, så jag tog en..
men absolut inte så snygg som den jag ville ha :(
kom på att jag kan köpa en i portugal ist.. haha, jag och mitt portugal......



den jag fick av papi, ser ut som en kill klocka, men nej, det ärä icke...
själva modellen är ju speciell och så.. men nix...
vill ha denna


helt vanlig.. men... vill bara ha en stor vit..

jaja.. slutpratat om det..
nu ska jag äta äpple från trädgården, om jag vågar gå ut och hämta..
sen ska jag sova tror jag.. älskar att vara trött och sova tidigt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Saknar dig med ju. Massor.

Vi måste se till ses mycket snart.

2009-09-24 @ 19:41:34
Postat av: Elin

men hörrö :/ kan ju inte arg på mig såå. tänk när ja flyttar =/ myskväll sen?

2009-09-25 @ 09:42:36
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0