Elin fyller

Grattis till Elin som fyllde 17 år igår  :)
Försökte fira henne på bästa sätt, blev förfest hos lina med den andra lina, vicktoria, elin och fyra killar till.. vet inte vilka det var riktigt..
efter det blev det stan och aa, lite fest där efter
mår inte så bra nu det vill säga..

och fick sms från Emina, tog ett tag innan jag förstod vad det stog:
Jag äq full o ja e käq nåstan och du e fan mghn bäst vän

full?
love her..

sitter iaf här hos broder Elias och hans flickvän i lägenheten, är här med arben som nu spelar tråkigt fotbollsspel med Jocke och Elias.

Vet inte hur jag kommer hem sen, om jag ens orkar åka hem, rätt skönt här :)

har dessutom blivit vän med en gammal vän igen som jag bråkat med ett bra tag, gosigt..
men nu ska jag kila lite
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0