helg....

kom nyss hem från skolan.. tråkigt med helg! är numera ALLTID hemma med pappa på helgerna, det suger faktiskt.
men bättre det än att vara på massa fester utan pojken som aldrig festar... med mig iaf... :)

ska faktiskt färga håret, igen.. haha.. orkar inte :( men det måste man ibland när det är fläckigt och grönt.
får hoppas det blir bättre denna gången, vill att det ska passa löshåret som dock är lika långt som mitt eget hår, men vill att håret ska bli tjockare.
får se hur det blir :)

på tal om ingenting, beskymrar mig för en liten sak.. det verkar som att alla är rädda för mig? tillochmed alla killar. haha.. nästan så man blir rädd för dem för det..
visst, jag ser arg ut ofta men jag ser faktiskt ut sån, förlåt :( inte meningen.. tycker faktiskt det är synd när man hör min pojkväns kompisar säga "jag är rädd för henne, hon är så sur och kaxig hela tiden"
jag har grov röst, kanske lite för grov.. men ska försöka bättra mig. dessutom börjar jag bryta????? men så blir det när man umgås med emina och alla dem ;)

men så ni vet, absolut INTE meningen att ha en dålig attityd osv..
jag är en respektfull flicka.. :)

pojken klagade på att jag skriver negativa saker om honom här på bloggen, vet inte hur han tänker men förlåt där med då :)
Älskar dig Arben Bislimi, hoppas det aldrig tar slut och vi får hundra barn och gifter oss.. och blir rika..<3

men nae, nu ska jag kila lite.. ha det bra!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0