usch, idag är inte humöret på topp!

Nej, det är det verkligen inte... Så här nere har jag inte vart på år och dar vill jag nog säga.
jag vaknade av vääärldens värk i magen klockan 9 på morgonen...
Jag skulle ta bussen till stan för att träffa arben och sen jobba och sen sova hos erika, hade med mig massa kläder dvs..

Börjar med att jag tjaffsar lite med Arben, vet inte varför men det gjorde jag iaf.
sen gick jag ner till bussen med den tunga jobbiga väskan...
kom bussen vid sin tid?! nej..
så jag väntade där nere, utan jacka, utan värme... i en timme, för visste inte när nästa skulle komma..
slutade med att jag skrek med min ljustaste röst över hela bokenäs, och det blir högt och ljust vill jag lova!
vet inte varför med den rösten, fast det gör jag alltid när jag är riktigt sur.. det hjälper faktiskt då..
iaf.. jag gick upp till huset igen, ringde arben som redan skulle varit i stan och väntat på mig,
men var han hemma!? ja! vrf?????
gjorde mig ännu mer sur, he he...
sen frågade han mig när nästa buss gick, jag kollade upp.. den gick ungf då.. så jag gick ner till bussen igen.
kom den??? nej! väntade där i 40 minuter, för nästa buss skulle komma.. men naej, det gjorde den inte, såklart..

jag gick hem... igen... ringde arben, som skulle vart i stan och väntat på mig...
var han i stan?? nej.. han var på väg till torp med sina vänner... oj vad glad han gör mig ibland..
han ville säkert träffas :)

jag fick rycket på han, sa lite saker som jag sen ångrade..
fick ringa upp han igen och sa det på ett bättre sätt..

Sen ringde Erika, sa att hon var trött och frågade om vi kunde träffas en annan dag ist, hade alltid burit på hela den väskan i onödan, fram och tbax på vägen..
och pga bussarna missade jag jobbet också, för pappa skulle inte hunnit hem efter jobbet för att sen köra mig dit


En gammal kompis ringer mig, skriker som fan och skällde ut mig för en sak...
fast jag är ju så grym och har alltid bra anledningar och förklaringar till allt..
så hon bad om ursäkt, dessutom la jag in lite bra ord som förhoppningsvis förklarar mina tankar en hel del om allt dess bråk vi haft..
orkar faktiskt inte bråka med dem jag en gång i tiden varit så nära.. det är trist att det ska bli så menmen :)

är det min dag idag kanske? ne
pms kallar jag det....

och jag äter & äter havregryn nu mera..
Men nu ska jag trösta mig själv med lite pizza... mmmhm!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0