100409

Nu sitter jag här hemma, igen.. på en Fredag. usch, sånt gillar jag inte.. fast ändå skönt, minns inte när jag sov hemma senast. Dessutom har vi fått två katter av Elias och Caroline, pga att dem ska flytta isär så fick vi ta över dem. får dock ändra namnen, hoppas jag.. "Babaa" och "grant" som är döpt efter Elias handledare?! förstår inte!
jaja, Elias och erika hämtade upp mig hos Mikaela förut, så åkte vi hem och grillade med pappa och Elin. härligt!
Annars har lovet varit rätt gott, har väl mest varit i trollhättan och ätit och massa feta. Men orkar inte bry mig längre,haha..
Nu ska jag lägga mig i soffan lite och kolla tv med dem andra, har såå ont i huvudet..
Får se vad jag hittar på idag.. vill att malin ska hitta på något sätt att ta sig hiit!!!
men nu drar jag mig, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0