tjoho

Hej!
Lääänge sen jag skrev, får göra ett inlägg nu, med lite bilder från dagarna som gått, kanske ska säga veckorna.
sitter hemma hos min bästa syster just nu, hemkommen från en tur med bästa Sanella.
skulle vara nyttiga och ta en promenix, men slutade med gotte. äsch, det var vi värda.
Idag var jag hemma från jobbet, har slitet som ett djur där.. men trivs enormt! gott att jag har my där, gör alltid min jobbdag förutom dem söta tanterna.
snart börjar skolan, ååh orkar verkligen inte.. jaja.
Imorgon kommer Elin, efter jobbet kilar vi och solar lite.. sedan blir det en liten systerdag-elena
nej nu kommer lite bilder, helt blandade från fallens, göteborg, fjorden osv.
sen ska jag laga mat med Erikus..
Pusss
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0