171210

sjuuk, och denna j*vla snön gör det inte bättre. Jag hatar vinter!
Fick iallafall tvinga mig upp idag när det var sista dagen på praktiken så jag kunde säga hejdå till mina goseungar,
verkar som att jag tyckte om dem riktigt mycket. men jag antar väl att jag gjorde det, jag kan visst vara lite svag för världens jobbigaste barn ändå.
Fick en hel del "hejdå" teckningar och en massa kramar, och presenter. och tårar. haha, så söta.
när jag slutade skyndade jag mig ner till stan, mötte Elin, Sofia och Lina och sedan åkte vi till torp. Kom på efteråt att jag kanske skulle köpt lite julklappar. eller mycket julklappar rättare sagt, vart är all tid???
nu sitter jag i mitt rum, nyss kollat en värdelös film med elin och vet inte om jag ska sova eller kolla ännu en till film, det är trots allt fredag, då ska man inte sova. (kanske bara en vana..?)
och den här listan som jag gör, verkar inte gå så bra. fortsätter när jag har mer tid :)
Idag känns det som att saker och ting är detsamma igen, helt plötsligt. man vet att något inte är som det ska, men inte vet precis vad det är och att man inser det för en sekund, och nästa sekund är det så bra som det ska vara... igen. Ibland är allt så mycket enklare än vad man tror
Nej nu ska jag göra annat, kanske sova iaf. ska upp tidigt imorgon för att åka till Elena med familjen + påhäng
Ha det bra så länge!





Kommentarer
Postat av: Elin

e david o caroline påhäng? ;P

2010-12-20 @ 20:31:33
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Elvira

klart det är påhäng när dem hänger på dig och elias ;) men det är det trevligaste påhänget man kan få, så det ska vi le för

2010-12-21 @ 19:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0