291210

äääntligen ska jag få sova efter en lång dag. Har tagit lite hand om sjuka syster, stackarn som fått magsjuka nu. hoppas hon inte smittar mig men får väl säga med glädje att jag åker bort imorgon så kanske jag slipper sjukan.
Har varit fullspäckat hela dagen idag. åkte till Erika imorse för att bränna mig som jag vet inte vad i solariumet, äta på thai resturang, köpa skjortor till pappi. köpa medicin, tidning, minneskort och masssa mer till elin, osv..
Har varit en mysig dag bortsett från kylan som jag nästan dör i.
Imorgon åker jag till den andra Elin, vet inte hur länge sen det var jag träffa henne. ska bli gottit.
Sen beger vi oss till stan på fredag, äta middag med några och sen får vi se vad vi gör. det är trots allt nyår.
Gott nytt år på er, säger jag redan nu.
uppdatering är kass! men det kommer när tiden kommer tillbaks. ;)
nu ska jag försöka sova lite iallafall. ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0