baaad update

Jag vet. Super dålig denna gång. Har varken haft tid eller så stor lust att skriva. Idag åkte jag, Elin och pappa till överby och köpte lite julklappar. jag vill inte ha jul, det var roligare när man var liten. har knappt önskat mig något... inte alls kul längree... Annars har det inte hänt så mycket, Bästa (största) syster har fyllt år, 25 år... nej, nu försökte jag vara så snäll att jag ljög. 32 är det iallafall. (du ser fortf ut att vara 18 älskling) Familjen åkte dit i lördags, sedan småfestade lite med hennes vänner. inte första gången jag och min bror hör "Hör ni ihop?/ Är du med henne? " - Nej! det är min syster... Det kan man tro när jag och Elias har börjat funka så bra tillsammans, som syskon. Han är grym. Snart är praktiken över, ska bli rätt trist faktiskt. kanske ska bli lärare ändå. eller..... nej. neneee, nu ska jag gosa med min katt i soffan och kolla tv med pappa. Ska försöka bättra uppdateringen lite. Ha det bra än så länge!

Kommentarer
Postat av: Äldsta syrran

Tack hjärtat ;-)

2010-12-09 @ 10:26:25
URL: http://www.elena-justnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0