100204

Hej
ääntligen är jag hemma.. efter en låång dag.. känns det som..
försov mig imorse, fick springa upp ur sängen.. gjorde klart mig i bilen, så klyftig är jag.
en meter snö utanför, snälla försvinn! åkte förbi grannens hus.. där hela taket hade ramlat, fiiii.. stackarn..
sen iaf, pappa körde mig till tågstationen där jag mötte hendrik och malin, sedan gick vi enda upp till sommarhemmet, åhååå.. jobbigaste på länge.. vi hade möte där några timmar, sen gick vi ner till stan, jag och malin åt på cactuz, mums!
sen gick vi till apun igen och gjorde lite saker.. fick sluta vid två, och lediga imorn.. grymt ställe ändå.
men jag åkte iaf upp till dalaberg, för att vänta på papi som jobbade där då..
fick hitta mig en vän att vara med under tiden, helt helt okej!
Sen åkte vi ner till stan, köpte några grejjer till elin, sen åkte vi till torp, köpte ännu mer saker..
träffade Christian,sen fick jag sms från en "hemlig beundrare" undra vem det var.. haha, rolig kille..
jajaaaa, tråkig jag är..
Imorgon ska jag nog åka till Malin och Suart, får se vad vi hittar på :)
men nu ska jag äta mig mer tjooock!
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0