100207


Idag var det två årsen mamma gick bort, så jag, Elias, Elin och Erika var nyss vid graven..
alla gravstenar var nästan täckta med snö, men försökte gräva fram mammas, med kratta.. som inte gick så bra men. jag och elias är ju bäst så..


okej, idag är det iiinte min dag..
skriva av sig lite, min blogg är så opersonlig.. fast det är ju lite bra kanske, mer händelserikt så att säga
jag bara skriver det jag känner för.. även fast det kanske inte är rätt ibland.. men.. skitsam, who cares.. alla.. utan jag kanske. haha aja.
kom nyss hem från en borta helg, som vanligt.. men orkar aldrig vara hemma på helger, trist..
sen om denna helgen var mer värd är ju frågan.
I fredags var några hemma hos Malin och Suart och bara tog det lugnt, exet kom utanför, full med aggression..
hotade mig och hans vän med kniv, för att han trodde att vi höll på..
jag förstår inte? fyyfan, är så sjukt jävla sur.. om jag ska vara ärlig.. vilken kille...
och vilka jävla vänner man har som inte förstår hur han är, somgår bakom ryggen på mig, Bara för honom..
snälla.... jag ska inte bry mig mer iofs.. jag har gjort det jag kunnat och det jag ville göra åt saken. är inte mer än stolt över det..
jajaaa, skiter i detta nu.
i lördags tog vi det lugnt då med.. lika bra det.. :)
aa, vad mer kan man säga. nu ska jag tvätta och ha mig..
imorgon blir det apu och sedan jobb och sova hos min bror & Carro förhoppningsvis.. upp tidigt på tisdag för att åka till strömstad, tror jag det var... segt.. 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0