100208

helt okej dag idag, gjorde forumteater på apun hela dagen,
och imorgon ska vi till strömstad och ha det med ca 50 elever, i ungf samma ålder. lite pinsamt men jag är bäst så jag klarar de utmärkt tror jag!
Idag jobbade jag med den bäste antigona, och dem bästa barnen.. åhåå vad jag älskar dem..
sen gick jag upp till Elias och Carro, nu ligger jag på golvet med carros data och nördar lite.. Dem ser på en värdelös film så detta får funka..
ska snart duscha sen sova, upp halv sex imorgon.. usch..
dessutom är det min turdag imorgon, får hoppas att det stämmer och att jag blir så lycklig att jag skrattar hela dagen.
Snart slutar apun och skolan början, gott!! saknar min Emina-a+em..... är jag rolig eller? jejeee...
imorgon ska jag sova hos syster, för ska upp lika tidigt på onsdag igen för att åka till strömstad, igen... tror jag det var iaf.
men nu ska jag kila lite..
Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0