100214

kom nyss ut ur duschen, lååång och vaarm.. bästa jag vet nu i vinterkylan
idag vet jag inte vad det är med mig, helt wierd.. började redan när jag vaknade brevid Sofia hemma hos malin och suart.. fast inget fel på detta, trots allt alla hjärtans dag idag... inte för jag vet vad det har med saken att göra, menmen
vet inte vad jag pratar om just nu. iaf, helgen har varit helt okej! äntligen hittade vi något att göra både fredag och lördag.
Fredags var det fest hos Tony, eller fest och fest.. jag, malin, mikka, suart och aki gick dit. bara killar där.. men det var helt okej ändå. det klart, iofs
och i lördags kom sofia då det var fest i en lokal, vet inte riktigt vad vi gjorde där men.. bilder kanske kommer in någon annan dag..
för imorgon ska jag jobba och sova borta.. vad tråkig jag är nu..
bäst att jag sover.. sova tidigt<3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0