100217

Hej
dålig på uppdatera nu igen
men usch vad mycket jag har gjort, känner mig helt... bränd.. kommer aldrig klara vuxenlivet.
menmen, i måndags var det jobb.. love it!
Igår var vi på föreläsning om den sociala median, facebook osv.. på tal om att man vill stänga ner alla liknande nätvärk?
kasst, inte för att jag tror att det någonsin kommer ske..
dessutom var maud olofsson där, fräckt eller?
Idag hade vi vår sista aktivitet på APUn, och det gick strålande.. kom på högt betyg på allt detta, hörde jag i telefon när min handledare pratade med min lärare, wohoo! hur grym är jag inte
Tror inte jag orkar åka dit imorgon, börjar klockan ett... går inte ens någon buss..  så stannar nog hemma, måste in till stan och lämna min lönelapp bara..
men iaf, var på torp idag,  måste köpa kläder.. får min lön och så snart.. dock inte mycket, men ändå.. först Nu vill jag köpa en vinter jacka och vinter skor.. jag är så efter...
"hej jag fick din bild från din systar tänkar inte
jag skicka sms till alla tjej o många tjej vill ha mig
o om du vill träffa mig måste du vän med mig först
sen du kan få mig ell nåt förvar du det ell jag inte såna kille hela tiden
ej vem som hels kan få mig men du kanse kan vill du träffa mig säg till isåfal ja bruka se dig o ja fick bild på dig varför hon skika bild om du inte vill få mig ell jävla ni bar du viste ej att hon tog bild på dig va e d hon som jävla med mig jag vill träffa dig"
söt kille
men nu ska jag laga mat och se på matchen, Porto-Arsenal!!!!!! hoppas inte pappa får stopp på hjärtat nu bara
synd att inte ricardo spelar längre.. men ny spelare har vi, Ruben.. får se hur han är
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0