100221







Hej
Sitter hemma hos syster just nu, vakna för inte så länge sen..
ska snart gå till jobbet, Lorena bad mig jobba ist för henne.. sen kanske det blir bio.. får se, får se.
Sen blir det till att jobba imorgon igen.
I fredags var sista dagen på apun, ledsamt att åka därifrån faktiskt.. dem började gråta, så söta
och OM jag fick mvg eller, fyf*n vad bäst jag är.
efter jag sagt hejdå åkte jag upp till Malin och Suart och sofia var redan där, vi tog det mest lugnt..
Eddie, Asmir, Sanella, Johanna och någon mer kille kom över..
Sen i lördags gick det ju inga bussar, fast det förstod jag när jag och sofia skulle ner till ica, gick inte ens att gå, vad händer med världen, kommer på att gå under.. tror jag faktiskt..

Och vad hände med ön Madeira igår, helt kaos på flera ställen av ön, mest funchal.. flera döda. Pappa ringde och var orolig, hoppas släkten mår bra, men det tror jag allt.
Såg bilder och så, mina bästa ställen är ju helt förstörda.. jaja..

Men nu ska jag lägga mig på spikmattan och kolla om det är något att ha, min rygg är heeelt paj..
tar livet av mig snart..
ha det bra!
Puss


Kommentarer
Postat av: fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

hahah jävla fisk rygg jhuuuu

2010-02-21 @ 22:25:38
URL: http://kenza.se
Postat av: Elvira

hahaha, jaaa :(

2010-02-23 @ 12:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0