100223

hej
här kommer ett kort inlägg snabbt..
Är fortfarande hos syster, har inte varit hemma sen i fredags, tror jag det var.. minns inte ens..
vet inte vad jag håller på med :)
jaja, när jag vaknade upp så satt elin i stolen och vinkade så glatt.. hon är söt.
nu kom erika hem från jobbet så dem lagar mat, får se om jag ska hålla erika sällskap inatt igen eller om jag ska hem sen..
i söndags kollade vi filmen "Farsan" inte för att låta fjortis eller något, men jag blev galen i killen. snyggare än ronaldo, ujuj, emina.. det får du allt kolla. annars var filmen grym!

Men nu ska jag slita mig ifrån datorn,
hörs! Puss

Kommentarer
Postat av: malin

han var skitful ! :)

2010-02-26 @ 01:22:18
URL: http://mlinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0