100227

tänkte skriva ett kortkort inlägg
Nu sitter jag här hemma med Elin, pappa och David. Elena, Daniel, Elias, Erika, Max och Tea åkte precis härifrån från ett firande för elin som fyller 20 år imorgon! usch vad bra..
Har fått ett par skor av Elena, gosi hon är då.. och Elin har ju fått nog av presenter.. vill också ha.
Gårdagen var helt okej!
Var på torp med Mikka och shoppade lite kläder, sedan åkte vi till stan och mötte Malin, Sofia och David.
senare gick vi till malins syster och hade det trevligt.. sen gick vi till stan och mötte några, och jag fick sova borta
idag är det mindre trevligt, lite bakis och har inte sovit en sekund inatt... tror jag..
så kommer väl säkert gå och lägga mig snart, gott ändå! har firat för en månad fram nu..
kanske ska se matchen först.. real<3
men naej, nu ska jag kila lite
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0