100102

Hej
tänkte skriva ett kort inlägg innan jag ska sova
Idag har jag bara varit hemma, struntade i skolan för hittade inget skäl till att gå dit för att ha en lektion och vara där två timmar innan man börjar. najnaj, inget med det inte..
Och idag höll jag på att säga upp mig på jobbet på simskolan, det är så jobbigt att försöka passa in alla tider när man bor så långt bort. Så jag sa upp mig.. nästan.. men så ringde dem och sa att jag hade fem grupper på en dag, och det är ju jätte bra och mycket, så jag tänkte att det var värt.
sen ringde jag min syster Erika och frågade om jag inte kunde bo hos henne dem dagar jag jobbar, och det gick bra.
och dessutom år jag vara mer med henne, så det är ju toppen..
härligt!
Annars är det väl bra med mig, allt känns som det borde just nu.

men nu ska jag kila.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg (:

2010-01-18 @ 17:43:33
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0