100107

Hej,
Nu är jag tillbaks mycket mycket mer. Jag är glad!
Har efter ca 7 månader pratat med min bästa vän Sofia precis, vi tappade kontakten i sommras pga ett helt onödigt bråk om absolut ingenting. Och när jag stod i duschen tänkte jag efter lite, varför ger jag det inte ett försök att få upp kontakten igen.. (okej, har inte alls med att göra att jag duschade) men jag har saknat henne så, men inte vågat skriva till henne för att jag var rädd att hon hatade mig ännu..
men det gjorde hon inte, hon hade saknat mig med.. så jag ringde henne så pratade vi.. och jag kände mig helt... kär.....
eller något.. ne men jag är glad helt enkelt.

jaja, Imorgon skulle det varit skola, fast tydligen så är det inte många som ska dit så jag skippar det med :)
vill inte sitta hemma i helgen heller.. men jag och sofia pratade om att göra något på Lördag iaf, får hoppas att det blir av :)
annars är det bra med mig, tror jag iaf.. är ju inne i en hård period som sagt, men det får man vara ibland..
menmen, nu ska jag kila lite tror jag
puss

you're always gonna be the best

Kommentarer
Postat av: Elin

jiiihoooouuu ;D äntligen är det som de ska va igen ;) Viran o Soffipropp! haha

2010-01-08 @ 11:56:47
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0