hejhejhej

segaste starten på 2010.. kanske för att man bor i Bokenäs och för att man är tonåring med ungdomsproblem.. eller..
Jaja, sitter iaf här, vilket jag har gjort heela dagen! var ute snabbt och hjälpte pappa & fykuttsingen vad kallt det är.
och nog blir det kallare, säger pappa..
Fick strömavbrott förut, och har aldrig hört Elin skrika så mycket i sitt rum som då.
menmen, nu är den tbax.. snart kommer den gå igen väl..

och det kom en liten nyckelpiga från ingenstans och satte sig på mig, finns inte dem på sommaren bara? hmm, konstigt.
så jag gick in till Elin för att skrämma henne lite, men jag lyckades inte så bra..
så jag skulle blåsa ut den, men då sa pappa att den skulle dö.. så jag la den i källaren ist.. jag har blivit så söt djurvän igen.
Och pappa sa att nyckelpiger ger tur..Fast man ska inte pussa den, lade han till.. för det gjorde jag alltid med grodor när jag var liten, så att dem skulle bli mina prinsar. men när dem inte blev det så mosade jag dem och fortsatte skutta i trädgården..
jag är så söt om man tänker efter..

jjajaja..
jag vill till torp!! köpa massa kläder! får se om det blir av imorn:)
nu ska jag nog laga mat till mig och papi.. Elin ska till David, som vanligt =(



Kommentarer
Postat av: elin

men nu ljuger du igeen, så va de inte alls om grodorna! du lekte bara me dom tills du tröttnade, sen mosade du dom! liar... ;) puss min gulllunge

2010-01-05 @ 18:50:17
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Elvira

Nej, mamma och Elena sa att det var så :) men aja, same shit ;)

2010-01-05 @ 19:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0