lite, tråkigt, allmänt



Var nyss ute på promenad med storasyster, gick ner till hotellet och dem har gjort det så himla snyggt, pool och grejjer, snacka om mycket folk i sommar.. ojojoj..
på tal om att Samir skulle komma också, skulle vart kul att få träffa honom igen.. länge sen nu!
Jag och Elin pratade massa på vägen, skönt att kunna prata ut så med sin syster! puss på henne.
undra vad man ska köpa till henne i present, hon fyller trots allt 20 år snart

har inte så mycket att säga just nu, ska jaga pappa lite till att laga mat..
sen ska jag och Elin kolla på Step up, om hon vill kolla den igen, annars gör jag det själv :)
sen har jag massa att göra.. eller aa.. tvätta massa.. och duscha.. och aa.. hatar söndagar!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

vi får göra de oftare :) lavv jo

2010-01-25 @ 11:03:20
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0