booring!

usch vad tråkigt jag har just nu, så varför inte lägga in ett lika tråkigt inlägg?
kom hem för ett tag sen från en runda på stan med Vicktoria, Lina och Sofia.
Igår sov lina över hos mig, tog bussen till vicktoria så hade vi tre en stund tillsammans. längesen, det var gott :)
idag åkte vi till stan, solade.. är heelt svart i ansiktet nästan, woho! tack joiie ;)
sedan satte vi oss på rådhuset, väntade in Stefania och Andreas..
sen åkte jag och Sofia upp och träffade Malin och Sanjin som åker till bosnien på lördag och är där en månad, buhu, kommer sakna tjejen!
jaja, Imorgon blir det utgång med tjejerna troligtvis iaf, får passa på innan jag börjar jobbet..
men nu ska jag dra mig lite
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0