100321

hej
baaad baad update
men har varit upptagen, som vanligt
nu sitter jag hemma hos min syster, kikar datorn lite och pratar med farbror från portugal.
kom nyss hem från en lång promenad längst strandpromenaden så fort vi vaknade, gott!
snart ska jag hjälpa henne att städa lite, sen får jag se vad som händer :) kanske träffar Malin en stund.
Vi har förhoppningsvis hittat en bra lägenhet, hoppas att vi får den..  får se :)
annars är allt bra med mig, har varit på sjukhuset och röntgat min rygg. äntligen fick jag det gjort..
så nu väntar jag bara på att min läkare ska ringa och berätta vad problemet är, har så sjukt ont hela tiden.. fy!
har inte varit hemma på jag vet inte hur länge, har som sagt sovit hos malin som varit hemma själv hela veckan, det var nice..
I fredags åkte vi hem till dana och testade spela in lite låtar, han hjälpte oss att mixa och sådär.. det blev faktiskt bra. tack vare honom, ha ha.....
Men nu ska jag kolla film med Erikus
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0