100325

Idag fyller Sofia 18 år, och hon vistas sig nu i Stockholm med sin mamma.
vet inte riktigt vad hon gör, men vet iallafall att hon var ute igår, då jag fick sms klockan 3 ungf.

"hahahahricha jag är full som fan hej hej, fan elvira helt jävla seriöst vad snygga killar assa du kan aldrig fatta vid sjukt snygga killar, shit jävlar fan vad snygga du skulle bara sett mitt ragg eller mina haha vad ful jag är haha sov gott älsklingen ska fan smita tillbaka till spye bar alla kändisar är där haha och vet du vad vi träffa beckeborsare haha natti flyg hit kostar bara hundra nittio spän haha värsta kapet, nu deckar jag"

vet inte vad jag ska säga. oj vad hon kommer leva livet nu!
Grattis på dig bästa! :D




Annars har jag suttit hemma hela dagen. Skulle åkt till skolan egentligen även fast jag är sjuk, försov mig och pappa tog för givet att jag inte skulle dit så han väckte mig klockan 9 och sa att han sjukanmält mig..
Men imorgon ska jag dit, och får se vad som händer efteråt, kanske bara hem till Malin och mysa med henne.

Och har fått provsvaren från sjukhuset angående min äckliga & söndriga rygg
fast kanske inte var så äcklig och söndrig som det kändes..
10% av befolkningen har tydligen samma problem och det är inget allvarligt eller ovanligt (10% låter ganska lite iofs)
men den är iaf lite sne, eller vad det nu var.. förstod inte så mycket, men ska nog börja gå till en sjukgymnast iaf.

och i tisdags vaknade jag upp av Världens öroninflamation, usch vad ont det kan göra.
så åkte till vårdcentralen på morgonen, tog blodprov och allt.. onödigt men..
nu har jag iaf tappat hörseln nästan, varför ska allt hända mig hela tiden?
haha jaja, vad detta inlägget blev fysiskt
men nu ska jag nog ta mig en varm go dusch, sen lägga mig tidigt. älskart
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0