071110

J*vla söndagar. Varför ska alla vara lika tråkiga och gå så segt?
Äntligen är det dags för lite sömn alldeles strax, Men skriver lite innan.
Idag har jag inte gjort någonting, känns det som. En vanlig känsla för mig numera men. Tog en långpromenad med Elin tidigare, det var skönt efter att ha ätit ihjäl mig nästan. Har även hjälpt pappa lite, så det ska han vara glad för tycker jag.
Imorgon blir det till att börja jobba lite. Ska försöka sluta tidigare, åka ner till stan och möta saknade Amanda för att gå på lektionen och prata betyg. Känner på mig att jag kommer bli arg.....
Efter det ska jag träffa Sofia så ska vi ut och äta lunch. gottit.
Och en sak vill jag få ut bara, bara lite. bara skriva lite lätt så. bara bara bara.. säga.. eller fråga.. Hur orkar ni???
blir så besviken på vissa.. tjejertjejer. lägg ner med detta extreeemt konstiga beteende. fy och usch på er!
så.. mer än så var det inte. men okej, är lite argare än det där.
Iallafall, Helgen var hel lugn. Var bara hemma hos Sofia och kollade film och bara var. Sen kom pappa och Elin och hämtade mig, Åkte vidare till Orust där vi mötte familjen Fridfelt och lämnade blommor och ljus på mammas grav, sen åkte vi till Henån och åt pizza. Treevligttrevligt.
Nej, Nu ska jag försöka bli lite trött så att jag kan sova.





Kommentarer
Postat av: Anonym

hur är det med ishan?

2010-11-10 @ 19:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0