161110

Trots att jag trodde att praktiken skulle vara lugnt så är den inte det.
Imorgon ska vi till skridskohallen, på torsdag ska vi åka till badhuset och på tisdag ska vi till Trollhättan. Fast jag klagar inte! även fast jag måste ta hand om alla ungar och lära dem simma, eftersom att jag är den berömda "världens bästa" simlärare. såklart.
Ska nog kidnappa ett barn snart, så söta. Idag- helt okej dag och imorgon blir det bättre när vi syskon ska kolla bio, plus Daniel. kommer bli great! även fast jag avskyr filmerna, harry potter.
Har precis tagit en varm lång dusch och ska snart sova så jag klarar av morgondagen.
Och jag saknar min Amanda som nu är i Spanien på praktik, hon sa inte ens hejdå den skitungen. Men vi ses snart igen :)... eller... om fem veckor.
Men nu ska jag hitta på något vettigare att göra. som att nörda vid datorn lite. typ.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0