241110

Börjar bli riktigt sjuk tror jag. Usch.
Idag fyller Malin 18 år, underbart! på Fredag ska jag, Elin, Sanna, Sofia och Mikaela fira henne på bästa sätt. hoppas jag är hel frisk då.
Igår var jag i Trollhättan med mina goa ungar, älskar alla deras egna citat "sverige ligger i landet england" "ägg kommer från djuret Irak" "de som kommer från kurdistan är inte mörkhyade, dem har bara mycket hår" osv..
sen är dem i det stadiet då de skickar lappar "till elvira jag älskar dig" kan ju inte bli bättre.
Idag åkte jag ner till stan och träffade Elin, tog en fika och bara var.
Real madrid spelade igår, såklart gjorde han mål... två mål dessutom.
Bästa! nej nu ska jag duscha. sen sova. se om jag orkar imorgon.
Pusss





om skönhet kan köpas så är det värt ibland

Kommentarer
Postat av: Elin

varför står de inte att du saknar mig? du brukar alltid skriva de när ja e borta över en dag :(

2010-11-25 @ 11:44:18
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: amnaah

varfööööör sån dålig upptadering?! :8

2010-12-06 @ 22:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0