111010

Idag skämde jag ut mig.... på lektion.. skällde ut min lärare och blev sur på några i klassen, i onödan..
haha. för vad? ingenting. för att jag är så trög ibland och har lätt för att missförstå. eller... missförstod jag verkligen!?
annars är jag rätt nöjd över mig själv, dags att sätta dagens samhälle på plats! fick iallafall få fram min åsikt, även fast det kanske inte hade med det att göra.
Det värsta jag vet är när folk pratar om något dem inte vet något om. haha
jaja, hade redovisning idag.. hade ingen aning om vad det handlade om, alla sa olika. men det gick bra ändå. antar jag.
Efter skolan gick jag och Amanda ner på stan, mötte syster och tog en fika. trevligttrevligt.
Nu ska jag städa mitt rum, som jag inte orkade med igår.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0