141010

Åhhhhh.. är helt död! Vad är det med mig? vill bara sova i några år.. okej, nu överdrev jag.
jaja.. idag -
jag och Emina tog våran egna lilla rast i skolan, åkte upp till skogslyckan och skulle hämta ut hennes smink hon beställt.. Hon skulle stolt visa upp sin parfym hon köpt för 350 spänn. När vi hämtat ut det "vänta, måste lukta på parfymen" hon tog fram den stoooora lådan med den dyra parfymen.. och vad var det inte hon beställt? ett stort ljus.. ??
den idioten. kan inte ens lämna tbax den heller. okej, tyckte det var lite roligt iaf.

kom nyss hem från torp med henne också, köpte lite mer kläder... bland annat ett linne, som var jätte fult.. ska alltid köpa impuls saker, bara för att ha liksom.. jaja.
Och när jag äntligen kommit hem, tänkte plugga och sen sova, så ber Malin mig att komma till henne och prata lite.. typiskt.. känner att det är ett måste, som hon också gör. får prata vett i huvudet på tjejen lite.
Får se om jag orkar och hinner.
Ringa Elin och Sofia med.. Nej nu får jag sätta igång med stressen lite igen känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0