171010

Ska inte bli dålig på min uppdatering igen.

Jag har tråkigt, men det har jag väl alltid på söndagar, varför ska det alltid vara så?
har inte gjort någonting idag, pluggat och.. aa. inget. skulle ut en stund men det blev för mörkt fort ser jag nu.
jaja. Det slutade med att Malin kom och hämtade mig trots allt i torsdags. Hon kom med (ursäkta mig) väärldens fulaste hår.
Som hon försökt bleka. det var iaf helt vitt där och var, mest orange. men självklart fick jag fixa det, blev tillslut bra. (såklart ;))
I fredags kom sofia och elin, så vi gick ut.. vad var det jag sa.. utgångarna slutar inte.
men nu är väl elin lite för trött på att dricka (kan förstå) haha stackarn!
jaja, kvällen var lyckad iallafall. träffade alla goa tjejer, kunde varit den bästa kvällen på länge.
Igår kom Elias och hämtade mig och sofia så körde han hem oss.
när man tänker efter, så älskar jag min bror supermycket
Han är bäst!
har blivit en riktig man, trots att han ser ut som hitler lite numera.
Nej nu ska jag gåå... Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0