191010

Hejj
somnade i skaplig tid inatt för att orka med skolan, men ändå försover jag mig.. som vanligt.
stresss, för.. en lektion!? sånt där avskyr jag.
Gick ner till bussen med Emina. ibland kan hon vara (rent ut sagt) (heter det så? låter konstigt. jaja) förjävligt taskig mot andra som hon anser inte ser helt "okej" ut, gick in på kampenhof och stod framför personen bara för att skratta lite. tror det gjorde hennes dag. nej nu ska vi inte säga så. men, brist på annat.
och ojj vad dåligt humör jag varit på idag, med all rätt.. tror jag!?
Idag, börjar mitt nya liv! ni ska allt få se era rackare..
okej, jag är trött. men måste vara vaken till matchen. ska aldrig svika mitt lag, Real Madrid!

sen efter det så ska familjen packa väskorna och åka tillbaks till Madeira och bo där några år.
nej okej, nu ljög jag.. tyvärr.
Men usch vad jag vill!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0