231010

Äntligen är jag hemma efter en lång förmiddag.
Elias, Erika och Kenneth hämtade mig hos Elin som jag spenderade gårdagen med hos Robin Tillsammans med Angelica och hennes kille som jag inte minns vad han heter.. Vi hyrde film och bara tog det lugnt, underbart!
Idag har vi hämtat resten av mammas grejjer, det var på tiden! Men gott att bli av med allt.
Hittade bland annat hennes "första bok" som hon skrev när hon var liten, massa teckningar där osv. Jätte fin, den ska sparas.. :)
Jag fick köra Elias bil på väg hem, jag har börjat bli riktigt grym!
Idag ska jag bara vara hemma, städa mitt rum!!! dricker massa kaffe nu så att jag klarar av det. hehe... lat.
Nej nu får jag sätta igång med allt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0