301010

Kom nyss hem från Göteborg, är helt slut..
Imorse kom pappa, Elin, David och Elias och hämtade mig hos Elin, vi åkte till familjen fridfelt och bara myste och tog det lugnt.
Igår blev det utgång med Sofia och Elin, vi var på harrys, utklädda... vet inte riktigt vad vi skulle föreställa. Ceasar/toga? men ibland får man bju lite på sig själv, vilket elin inte gjorde.. hon bytte om så fort vi kom in.
Gårdagen var helt lugn iallafall, det kändes underbart!
nu sitter jag här, vet inte vad jag ska göra. det är lov nu, det känns... dåligt. har inget att göra om dagarna, men sen blir det praktik som sagt. får se hur det går och om jag valt rätt plats, men det tror jag allt :)
nej usch vad trött jag är. ska nog vila lite nu.
Pussss

Kommentarer
Postat av: Erika

Vart ska du vara? =)

2010-11-01 @ 17:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0