Äntligen hemma!

Trött, det är det enda jag är just nu.
har gått i stan i fem hela timmar med Sofia. Tog en fika och kikade runt, träffade dem andra tjejerna, även efterlängtade Angelica, har inte träffat henne sen, aa gud vet hur längesen det var..
Har sovit hos Elin hela helgen, i fredags åkte vi till stallet med Catrine och red ut hästar, jag med..... gick ju sådär, ska aldrig sätta mig på en häst igen! jag som ville köpa en för några årsen, hur dum var jag inte.
iaf, jag galloperade för första gången, även fast jag inte ville.. värsta jag varit med om. jaja.
senare var vi på förfest hos Therese, sen gick vi till harrys, fullt med folk. sådär kul.
lördags var vi på trägårn.. fullt där med.. men får passa på nu när Elin är arton.
nej, nu ska jag duscha, sen sova kanske.. brukar låta så men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0