Sne blogg.

jag är medveten om det, så ni vet ;) men vet inte hur man gör ännu.
Kom nyss hem. Var i skolan, fick sluta tidigt sen åkte jag upp till Malin och Sanjin för att säga hejdå till henne som åker inatt, till USA, Las Vegas och aa. överallt. Lyx! åhåå kommer sakna henne.
Menmen. Sanjin åkte till torp så vi passade på att spela in lite låtar,(haha) måste säga att det blev riktigt bra! Jag har en sångröst som en kråka, men som hon sa "tillsammans blir vi riktigt grymma". fick skryta lite där.
Och fick höra idag att en gammal jobbarkompis gick bort inatt, han var bara 20 år.. usch.

Imorgon så får vi se vad som händer, tror ingen av oss orkar utgång. Elin hade idén att vi alla skulle till robin och bara kolla idol och ta det lugnt.. men får se, får se..
Och vart är min syster??? hon är inte hemma iallafall.
jaja, nu ska jag gå och laga lite mat till pappa tror jag. för att leka lite snäll
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0