120910

hej,
Elin försökte hjälpa mig med designen, gick sådär eller hur?!
När hon kommer hem från David får jag se om jag kan tvinga henne rätta till det lite :)
Idag vaknade jag med att katten var galen som ville ut ur mitt rum klockan 8 på morgonen, råkade visst somna med honom.
blev sur och bara slängde ut han genom fönstret, okej.. slängde gjorde jag inte riktigt men..
(vilket humör jag har på morgonen)
och nu ser jag att han är utanför igen och vill in, nej... inte igen.
haha jaja,
Lagade precis mat till mig och pappa, goaste jag gjort.. *nöjd*
och har städat hela dagen.. helt slut. ska snart dra mig in i duschen, sen slappa.
lyssnar på musik hela tiden gör jag också. väldigt vad jag har börjat lyssna på gamla låtar, dem är helt enkelt bäst!

Collide - Howie day
Wait for you - Kyla
Fly away - paperboys
One love - Trey Songz
Just A dream - Nelly
Who says - John Mayer
Take me as I am - Fm static
This bottle of wine - Maria Mena
Vår sista dans - Melisssa Horn
Angel - Shaggy, Rayvon

just nu.

nej nu ska jag duscha!
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0