120910

klockan är halv två på natten, har druckit kaffe så jag kan inte sova.
tydligen regnar det huuur mycket som helst ute. det märkte jag när jag hörde ett mjauande utanför mitt fönster och såg katten utanför som ville komma in, öppnade fönstret och katten hoppade direkt i min famn, Pisseblöt!
stackarn.. började spinna direkt. nu sitter han i mitt knä och slickar mig i ansiktet med en handuk omkring sig. så söt. hehe.
annars, hittade jag nog den bästa bloggaren precis.. som skrivs av en kille dessutom.
en ny läsare varenda timme kan jag säga att han får nu. fiii. haha.

idag-
varit en bra dag!
var som sagt hos erika, kenneth fyller 30.. Grattis, igen! :)
pappa kom dit lite senare, efter att ha småfestat hos zinab..
så fort han kom in.. -okej, jag är liiite full.
han sa en hel del roliga saker.. jag har den bästa pappan, inte bara när han har druckit lite då men.
och han skulle köra hem? Om jag blev rädd.. haha.
men det funkade bra! Vi lever.

nej, nu har jag annat för mig, värma katten lite. (kanske lät fel)
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0