160910


Duktig jag blivit på att uppdatera, kom jag på.
idag blev det ingen skola, tyvärr.. (faktiskt) jag som tänkt att sattsa gärnet på de.
går ju sådär när det aldrig går bussar i Bokenäs... jaja
har börjar älska bo här, har dock blivit en tråkigare person, när jag bara sitter hemma och umgås med familjen,
men det är förvånadsfullt underbart!

Imorgon ska jag, Erika och pappa åka till Trollhättan och kolla lite kläder och så, sen ska jag sova hos Erika.
på lördag kommer elin, sen på söndag ska jag och hon åka ner till Göteborg och barnvakta.
Åker hem på kvällen.
så det blir ännu en lugn helg! :)

Jag måååste plugga också,
komma på en produkt jag ska försöka "sälja"
& hitta på något riktigt bra för projektarbetet som vi ska redovisa i slutet av trean.
först skulle Jag, Jimmy, Emina, Alexander och andra Alexander ha en fotbollstunering på skolan.. men... den idén suger ju, rent ut sagt.. dem får göra det utan mig.
ingen som har en idé åt mig? hehe.

Nej nu ska jag slita mig ifrån datorn.
Pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0